Розробки виховних заходів.
Тема: Хай світом править доброта.
Уроки доброти Василя Сухомлинського.
Підготувала витель російської мови та світової літератури НВО «Тишківська ЗШ І – ІІІ ступенів – ДНЗ» Потьомкіна Ж. О.
Мета: Продовжувати знайомити з поняттям добра і зла; формувати духовно-моральні цінності ; сприяти вихованню бажання творити добро; продовжувати формування вміння виразного читання, роботи в групах; розвивати творче мислення молодших школярів; познайомити з педагогічною і творчою діяльністю В.Сухомлинського
Обладнання: Фотоальбом-презентація «В.Сухомлинський», твори В.Сухомлинського, аудіо запис «Вальс квітів» П.Чайковського.
Тип уроку: інтерактивний.
Урок-екскурсія на тему:
«Красиві слова і красиве діло»
Василь Сухомлинський
Підготувала вчитель початкових класів
Сотченко Катерина Юріївна
Тема. Василь Сухомлинський. «Красиві слова і красиве діло»
Мета: ознайомити з твором В. Сухомлинського; вчити давати характеристику головним дійовим особам, порівнювати вчинки і поведінку персонажів, робити висновки щодо прочитаного; розвивати виразне читання, зв'язне мовлення, вміння цінувати думки товаришів; виховувати доброту, чуйність, вміння бачити і творити красиве.
/urok_rozdum_na_temu_v_sukhomlinskij_krasivi_slova_.docx\
Виховна година
«Олександр Довженко – творець поетичної кіноповісті»
Підготувала: Кваша О. М.
Навчальна - |
Ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника. Розкрити філософське осмислення письменником долі людини і народу, акцентувати увагу на основних епізодах |
Виховна - |
Виховувати повагу до тих, хто в жорстоких боях захищав рідну землю й народ |
Розвиваюча - |
Розвивати мислення. Через художнє слово передати красу життя |
«ДОБРА ДУМКА І ДОБРА СПРАВА ПОРОДЖУЮТЬ ЦІЛИЙ РЯД ДОБРИХ ДУМОК І ДОБРИХ СПРАВ»
ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПРОЕКТУ:
- Зменшення кількості пожеж та надзвичайних ситуацій .
- Профілактика загибелі та травмування людей під час пожеж га надзвичайних ситуацій.
- Залучення широкого загалу соціально - активних верств населення до вивчення правил безпеки життєдіяльності та їх пропаганди серед оточуючих.
- Виховання шанобливого ставлення у населення до власної безпеки та безпеки оточуючих.
- Навчання населення правилам та навичкам поводження в умовах надзвичайних ситуацій.